DOPRAVA OD 1000 Kč ZDARMA A 30 DNŮ NA VRÁCENÍ

Doprava a platba

Zde najdeš možné způsoby dopravy objednávek z mého e-shopu:


ZPŮSOBY DOPRAVY


Doručení zboží po České republice pro mě zajišťují přepravní společnosti DPD, PPL a Česká pošta. Lze také využít možnosti vyyzvednutí u kámošů ve spřátelených prodejnách.



Způsob dopravy Cena dopravy
Česká Pošta - Balík do ruky 89 Kč
DPD89 Kč
PPL99 Kč
Vyzvednutí ve spřátelené prodejnězdarma

Při objednávce nad 1000 Kč je doprava ZDARMA!

  • Výše zmínění ceny se vztahují na objednávky do 30kg a částky 50 000 Kč. Způsob a cenu přepravy objednávek překračujících stanovené limity si upřesníme telefonocky. Objednávky nelze zaslat službou Balík na poštu od České Pošty. Při objednávce nad 1000 Kč je doprava ZDARMA!
  • Doba odeslání je 3-5 pracovních dnů od přijetí tvojí objednávky. *Odeslání do 2 pracovních dnů platí pro objednávky, které balím z centrálního skladu.


ZPŮSOB DODÁNÍ ZÁSILKY SLUŽBOU DPD

Doručení balíku:

  • U přepravce DPD využívám službu Private, která je vynikající v tom, že si můžeš jednoduše přizpůsobit doručení přesně podle tvého denního režimu a potřeb.
  • V den expedice ti bude doručen e-mail s číslem balíku, další komunikace už bude probíhat ze strany DPD.
  • DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když tě kurýr nezastihne na adrese, pokusí se o to znovu následující pracovní den.
  • O doručení tě budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíš se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíš, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od tebe dělí.
  • Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz ti umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8:00-10:00), večer (18:00-21:00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když ti nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo poslat kurýrovi zprávu.
  • Pokud jsi vybral platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíš při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou.
  • Cestu balíčku sleduj na www.dpd.cz.


Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky zkontroluj obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

Komunikace s DPD:

Pro případnou komunikaci s DPD můžeš využít jejich zákaznickou linku 225 373 373 každý všední den od 7:00 - 18:00. Při komunikaci použij číslo zásilky. Případně kontaktuj podporu na webu www.dpd.com/cz/cs/podpora/



ZPŮSOB DODÁNÍ ZÁSILKY SLUŽBOU PPL

Doručení balíku:

  • Řidič tě bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s tebou domluvil podrobnosti předání, oznámí ti přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
  • Zásilku ti standardně doručí v rozmezí 8 - 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení ti zanechá oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic).


Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontroluj po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.


Komunikace s PPL:

  • Pro případnou komunikaci s PPL můžeš využít jejich zákaznickou linku 844 775 775. Při komunikaci použij číslo zásilky (11 číslic). Jejich snahou je postupovat ve vyřizování zásilek velmi rychle, aby doba doručení nepřesáhla moji udanou dodací lhůtu.


ZPŮSOB DODÁNÍ ZÁSILKY ČESKOU POŠTOU - BALÍK DO RUKY

Doručení balíku:

  • O doručování balíku budeš informován prostřednictvím SMS nebo e-mailem v den dodání. Pokud ti nebude vyhovovat čas nebo způsob dodání, Česká pošta nabízí možnost změny. Více informací nalezneš zde.
  • Zásilku ti standardně doručí v rozmezí 8 - 16 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V lokalitách s rozšířenou dobou doručování do večerních hodin (Odpolední doručování) jsou zásilky doručovány v rozmezí 15 - 19 hodin, v Praze v rozmezí 15 - 20 hodin. Před doručováním balíku v lokalitách s Odpoledním doručováním budeš telefonicky kontaktován doručovatelem, který ti upřesní čas příjezdu se zásilkou. Chceš-li, aby tvoje zásilka byla doručována opravdu v odpoledních hodinách, požádej o Doručování balíku odpolední pochůzkou prostřednictvím internetového formuláře, nejdříve však na základě obdržení avíza o podání zásilky. V případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný, je zásilka uložena na nejbližší ukládací poště. O uložení zásilky budeš informován papírovým oznámením, v případě předaných kontaktních údajů i prostřednictvím SMS anebo e-mailu.
  • Cestu zásilky můžeš sledovat na internetu na webových stránkách České pošty pomocí služby Track & Trace po zadání jejího čísla (13 znaků).


Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky zkontroluj obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) oznam ihned a poznamenej do přepravního listu. Zásilku je možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontroluj po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.


Komunikace s Českou poštou:

  • Pro případnou komunikaci s Českou poštou můžeš využít jejich zákaznickou linku na telefonu 840 111 244 nebo e-mailu [email protected]. Při komunikaci použij číslo zásilky (13 znaků).


OSOBNÍ ODBĚR U KÁMOŠŮ VE SPŘÁTELENÝCH PRODEJNÁCH

Na Riderzone máš možnost si zvolit osobní odběr ve vybraných spřátelených obchodech. Při této variantě máš možnost si produkty ještě před nákupem v klidu prohlédnout a vyzkoušet. Odneseš si tak jen to, co ti bude sedět a zbytek můžeš nechat v obchodě. Jakmile bude tvá objednávka připravena k vyzvednutí, obdržíš od nás SMS s instrukcemi.


ZPŮSOBY PLATBY


Způsob platby Cena platby
Dobírkazdarma
Platební kartou onlinezdarma
Převodem na účetzdarma
PayPallzdarma


NA DOBÍRKU

Ve třetím kroku objednávky PLATBA A DOPRAVA zvol možnost „Dobírka“. Zboží bude expedováno a hrazeno dobírkou, tzn. v hotovosti při převzetí zboží, doručeného přepravní službou DPD, PPL nebo Českou poštou.


PLATEBNÍ KARTOU ONLINE

Pro platbu kartou zvol v POKLADNĚ možnost „Platební kartou online“. Po dokončení objednávky budeš přesměrován do platební brány GP webpay, kde zadáš informace o tvojí platební kartě (číslo platební karty, datum platnosti karty a CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty). Veškerý přenos dat je zabezpečen protokolem 3D Secure. Více o bezpečnosti platby se můžete dozvědět zde. Systém akceptuje platební karty MasterCardMaestroVisa a Visa Electron. "MasterCard SecureCode" a "Verified by Visa". Po potvrzení platby budete přesměrováni zpět na náš e-shop, kde se zobrazí informace o průpběhu platby:

Vaše platba proběhla úspěšně“ – transakce proběhla úspěšně a proces nakupování je ukončen.

Litujeme, ale Vaše platba neproběhla úspěšně“ – z nějakého důvodu nebyla platba akceptována.


Důvody zamítnutí platby:

  • Chybně vyplněné údaje o platební kartě.
  • V době platby nebyla na účtu dostatečná hotovost k provedení platby.
  • Platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, obraťte se na vydavatele karty (Váš peněžní ústav).
  • Technický problém nebo jiný problém s kartou – platnost karty, překročený limit apod.

    V případě neúspěšné platby mě neprodleně kontaktuj telefonicky na +420 730 162 162 nebo e-mailem na [email protected], pro ověření stavu platby. Po vzájemné domluvě je samozřejmě možnost zvolit jiný způsob platby.

Pokud se tak nestane, budu nezaplacenou objednávka muset po 10-ti kalendářních dnech automaticky stornovat!


PŘEVODEM NA ÚČET

Platbu za zboží je možné provést převodem na můj bankovní účet č. 78-1582190207/0100 u Komerční banky. Název účtu je STIGMA DISTRIBUTION s.r.o.V POKLADNĚ zvol možnost platby „Bankovní převod“. Po dokončení objednávky se ti zobrazí variabilní symbol, pod kterým platbu proveď. Variabilní symbol se shoduje s pěticiferným číslem objednávky např. 50001. Jestliže platbu za tvoji objednávku neobdržím na bankovní účet, který je uveden výše, do 10-ti kalendářních dnů od přijetí, budu ji muset stornovat!

Zboží expedujeme ve chvíli, kdy platba dorazí na účet. Bankovní transakce trvá až 3 dny.


PAYPAL

Paypal je online platební systém, který ti umožní jednoduše, rychle a bezpečně platit přes internet. Vše co potřebuješ, je účet u Paypal, který funguje jako běžný bankovní účet. Pokud chcš platit pomocí Paypal, tak v POKLADNĚ zvol možnost platby „PayPal“. Po odeslání a potvrzení o úspěšném přijetí objednávky vstoupíš do platební brány PayPal kliknutím na logo PayPal, které je umístěno na konci souhrnu v posledním kroku objednávky PŘEHLED OBJEDNÁVKY. Po přihlášení na tvůj PayPal účet se ti zobrazí přehled platby za tvoji objednávku, kterou stačí pouze potvrdit. Pokud se ti z nějakého důvodu nepodaří zaplatit pomocí systému PayPal, neprodleně mě kontaktuj. Po vzájemné domluvě je možnost zvolit jiný způsob platby nebo ti přes PayPal zaslat výzvu k platbě. Pokud se tak nestane, tvoje objednávka bude po 10-ti kalendářních dnech automaticky stornována!


Díky za podporu a ride on!

RIZO