Nákupní košík

Zavřít

V košíku nemáš žádné zboží.

Reklamační řád

VÝMĚNA NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nepoužité zboží můžeš v zákonem stanovené lhůtě 21 dnů bez jakéhokoliv problému vrátit. My ji navíc prodloužili na celý měsíc. Odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu tak můžeš do 30-ti dnů od převzetí zboží. 

Výjimkou, kdy od smlouvy odstoupit nelze, je dle občanského zákoníku § 1837 a bodu g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. Proto není možné vracet ani měnit zakoupené spodní prádlo. 

Vrácené zboží nesmí vykazovat známky používání nebo praní, nesmí být poškozené nebo znečištěné. V těchto případech nebude výměna nebo vrácení možná a zboží bude zasláno zpět. V ideálním případě by mělo být zabalené v originálním obalu s kompletními visačkami. 

Zboží k výměně nám pošli jako obyčejnou zásilku (nikoliv na dobírku) s kopií faktury a s vyplněným formulářem výměna/vrácení. Bez vyplnění těchto údajů nemůžeme požadavek nebo přání vyřídit. Zboží zaslané Českou poštou formou Balík na poštu nejsme bohužel z technických důvodů schopni přijmout. Peníze za vrácené zboží ti pošleme zpět na uvedený účet. Vracíš-li celou objednávku, vrácení peněz se vztahuje jak na cenu zakoupeného zboží, tak i na poštovné, které bylo uhrazeno společně s objednávkou. Zákonná lhůta na vyřízení tvé žádosti a vrácení peněz je do 14 dnů od doručení zboží na moji adresu. V souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. g) Občanského zákoníku hradí náklady na přepravu spojené s vrácením nebo výměnou zboží v rámci 30 denní lhůty zákazník. Při první výměně zboží neúčtujeme žádné poštovné, platíš pouze poštovné k nám. V případě každé další výměny v rámci jedné objednávky již musíme poštovné účtovat.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.coi.cz.

V případě, že se jakožto kupující domníváš, že tvá práva byla porušena, obrať se na nás se svou stížností prostřednictvím emailové adresy info@riderzone.czv zájmu mimosoudního vyřízení záležitosti. Česká obchodní inspekce je orgánem státního dozoru a v mezích svých kompetencí vyřizuje rovněž stížnosti spotřebitelů.